Bent u niet tevreden of heeft u een klacht over uw therapeut of de therapie?
 
Natuurlijk zou ik dan het liefst willen dat u dit direct met mij bespreekt. Wellicht kunnen we het samen oplossen. Ik wil niets liever dan u van dienst zijn. Maar we hebben ook een officiële klachtenprocedure, waar u gebruik van kunt maken.
 
U kunt de volgende klachtenprocedure volgen:
  1. Uit uw klacht mondeling of schriftelijk aan uw behandelend therapeut. Vraag bijvoorbeeld een gesprek aan en kijk samen hoe de klacht kan worden opgelost.
  2. Vindt u het moeilijk om uw therapeut direct te benaderen? Dan kunt u ook contact opnemen met een afdeling Informatie & Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKG) bij u in de buurt. In Flevoland is dit het adviespunt zorgbelang van CMO Flevoland. Zij kunnen u helpen met uw contact met de therapeut. Klinkt u hier voor de informatie van het adviespunt zorgbelang.
  3. Komt u er niet uit met een gesprek en blijft u zitten met de klacht of heeft u een goede reden waarom u het eerste gesprek wilt vermijden? Dan kunt u een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici. Klik hier om naar het Klachtenloket Paramedici te gaan.
    Voor een uitgebreide klachtenprocedure klikt u hier.